Postępowanie o udzielenie zamówienia w placówce oświatowej zgodnie z nową ustawą Pzp – Cz. II. Szacowanie wartości zamówienia

W poprzednim wydaniu (aktualizacja nr 202) zamieściliśmy I część tekstu na temat nowej ustawy Pzp w placówce oświatowej. Teraz zapraszam do lektury części II, na temat szacowania wartości zamówienia. Prawidłowe dokonanie czynności szacowania ma fundamentalne znaczenie dla prawidłowości postępowania. Od niej zależy zarówno to, jakie przepisy znajdą zastosowanie w danym postępowaniu i zakres obowiązków spoczywających na zamawiającym, jak i możliwość realizacji zamówienia w ramach budżetu zamawiającego.

W artykule m.in.

  • Zasady szacowania wartości zamówienia
  • Sposób szacowania a rodzaj zamówienia
  • Tożsamość i podobieństwo zamówień
  • Zamówienia niemożliwe do przewidzenia
  • Udzielanie zamówień w częściach
  • Zasady szacowania wartości zamówienia współfinansowanego ze środków UE

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły

ZOBACZ OFERTĘ